reklama

som

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)


som

kostolná veža

srdce volá na modlitbu

som
ktorá som

prsty
skostnatené relikvie

stehná
sochy svätých

mlčky sledujú
modloslužbu

vedia svoje

som
tvoja

hrdlo chrliče
čas netopierov
kolien a vín

biely oltár
chrbta
sviece náruče

som

ikona
hrozná
svätá

popraskaná
neverná

mozaika
na podlahe

celá
mokrá
trojkráľovým
potom

som

ktorá som

bezverná

elena senková

elena senková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sen je diabolská záhrada a všetky sny na svete sa už dávno odsnívali...teraz sa iba ošúchané vymieňajú z ruky do ruky Zoznam autorových rubrík:  krátke riadkydlhé riadky

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu